წრეში გაერთიანებულია 21 მოსწავლე:
სანდრო
კუპატაძე
საბა
ბარბაქაძე
ბარბარე
ბენდიანიშვილი
თამარ
დევიძე
სალომე
მაჭარაშვილი
მათე
ხურცილავა
ელენე
ვეზირიშვილი
ილია
კობაიძე
ნიკოლოზ
მერებაშვილი
ნიკოლოზ
ჯელი
ლიზი
ბარათელი
ანასტასია
ალიანი
ლუკას
აკოფაშვილი
დაჩი
ხუსკივაძე
ლიკა
ლიპარტელიანი
ბარბარე
ყაჯრიშვილი
მარიამ
ტლაშაძე
ბარბარე
აბულაძე
ნუცა
გვრიტიშვილი
ლალა
დანელია
მარიამ
არქანია.
მათემატიკის წრე - ,,პატარა მათემატიკოსების’’
საწრეო
მუშაობის პროგრამა
I სემსესტრი
წრის ხელმძღვანელი: მაია მამულაშვილი
სამიზნე ჯგუფი: II კლასის
მოსწავლეები
მიზანი:მოსწავლეთათვის აზროვნების, მსჯელობის,
შეხედულებათა დასაბუთების, მოვლენებისა
და ფაქტების ანალიზის
უნარის განვითარება. კერძოდ: მოსწავლემ შეძლოს ერთმანეთს
შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები, რაოდენობები და რიგი. ერთმანეთთან
დააკავშიროს თვლა, რიცხვები, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების
მოქმედებები. განახევროს-გააორმაგოს მოქმედებები. დააკავშიროს
შეკრება-გამოკლებასთან და ერთმანეთთან. შეაფასოს და შეადაროს რაოდენობები
20-ის ფარგლებში.შეძლოს რიცხვებისა და მათზე მოქმედებების გამოყენება
ამოცანების ამოხსნისას. საგნების ან ნახატების/ფიგურების პერიოდული განლაგებების
(მიმდევრობების) განვრცობა, წარმოდგენა და ერთმანეთთან შედარება. შეკრებისა და
გამოკლების გამოყენება მარტივი ამოცანების ამოხსნისას. გარემოში
ორიენტირება და ობიექტთა ურთიერთგანლაგების აღწერა. ინდივიდუალური და
ჯგუფური მუშაობისთვითშეფასება.სასწავლოწელი: 2019-2020
განსახილველი საკითხები,
გამოყენებული მეთოდები
|
მიზანი
|
გამოყენებული რესურსები
|
თარი
ღი
|
|
1.
|
შეკრება-გამოკლება 20-ის
ფარგლებში. შედარება,მიმდევრობები-
გამეორება და გამტკიცება
|
1-დან 20-მდე რიცხვების თანმიმ
დევრობით დალაგება და ჩაწე-რა;
შედარების ნიშნების სწორად ჩასმა;
7-დან 10-მდე რიცხვების შემად
გენლობის შევსება.პირველ და მეორე
ათეულში შეკრებისა და გამოკლების ანალოგიური მაგა-ლითების ამოხსნა.ნიმუშის
მიხედვით წესების ამოცნობა და მიმდევრობის გაგრძელება.
|
გადაღებული
მასალები,დაფა,ცარცი,სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოება-მანიპულატივები,მაგნიტური
ისრები
|
8.10.19
|
2.
|
შეკრება-გამოკლება ოცის
ფარგლებში,ათეულის გავლით. გამეორება და განმტკიცება-წარმოდგენა;ამოცანების
ამოხსნა. პრობლემის
გადაჭრა.
|
ოცის ფარგალში ანგარიშის უნარების
შემოწმება და გაუმჯობესება.შეკრება-გამოკ-ლების მაგალითების ამოხსნა ორივე
ათეულში ანალოგიური მაგალითების დახმარებით.
შეკრება-გამოკლების მაგალითე-ბის
ამოხსნა ათეულის გავლით.
ტოლობებში გამოტოვებული რიცხვების
ჩასმა;სამი ურთი-ერთდაკავშირებული რიცხვის-გან მაგალითების ოჯახის
შედ-გენა, ცხრილების შევსება.
|
გადაღებული მასალა,დაფა,
ცარცი,სამუშაო რვეული, სამუშაოები
გადაღებული ინდივიდუალურად სამუშაოდ.
თვალსაჩინოება-
მანიპულატივები,მაგნიტური ისრები.
|
15.10.19
|
3.
|
გამეორება და
გამტკიცება-წარმოდგენა.ამოცანების ამოხსნა.
|
ოცის ფარგალში ანგარიშის უნა-რების
შემოწმება და გაუმჯო-ბესება.შეკრება-გამოკლების მაგალითების ამოხსნა ორივე
ათეულში ნიმუშის მიხედვით. ერთეულის მიმატება-გამოკლე-ბა და მაგალითების
შევსება ორივე ათეულში.საანგარიშო კედლის ამოხსნა.
|
გადაღებული
მასალა,დაფა,ცარცი,სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოება
მანიპულატივები,მაგნიტური ისრები
|
22.10.19
|
4.
|
გამეორება-გამტკიცება;
კომუნიკაცია,
წარმოდგენა,
არგუმენტაცია
|
ოცის ფარგალში ანგარიშის უნა-რების
შემოწმება და გაუმჯობე-
სება.შეკრება-გამოკლების
მაგა-ლითების ამოხსნა ორივე ათე-ულში ნიმუშების მიხედვით.
მაგალითების ამოხსნა შებრუნე-ბული
მოქმედებით.უცნობი რიცხვის პოვნა.საანგარიშო კედ-ლის ამოხსნა.
|
გადაღებული
მასალა,დაფა,ცარცი,სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოება
|
29.10.19
|
5.
|
გამეორება-გამტკიცება;
კომუნიკაცია,
წარმოდგენა,
პრობლემის გადაჭრა
|
მაღაზიობანას თამაში. საგ-ნების
დასახელება და ფასის მიხედ-ვით დალაგება. მონეტებისა
და ბანკნოტების დალაგება მათი
ღირებულების მიხედვით.
ლარების შეკრება.დავალების რვეულში
ჩაწერა.უკან დაბრუ
ნებული თანხის რაოდენობის დადგენა.
|
გადაღებული
მასალა,დაფა,ცარცი,სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოება
|
05.11.19
|
6.
|
გამეორება და წარმოდგენა.
კომუნიკაცია.წარდგენა,ამოცანების
ამოხსნა.
|
რიცხვების გროვებით გამო
სახვა.გამოყენებითი ამოცა-
ნების მენიუს დახმარებით
ამოხსნა,შესაბამისი სახლისო ამოცანების მოფიქრება.ერთი სავარჯიშოს სხვადასხვა შე
საძლებლობის პოვნა.ცხრილის
შევსება.მიმდევრობის ამოცნობა.
|
გადაღებული
მასალა.დაფა,ცარცი,სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოება
|
12.11.19
|
7.
|
გროვები ასის ფარგლებში.
|
საგნების დათვლა ასის
ფარ-გლებში.წესებისა და დახმა-რების პოვნა დათვლის გასა
ადვილებლად. ათეულების გროვებად
დაჯგუფების, რო-გორც თანრიგების სისტემის საფუძვლის ამოცნობა.
|
დაფა,ცარცი,სა-მუშაო რვეული,
თვალსაჩინოება
|
19.11.19.
|
8.
|
ათეულები
|
100-მდე რიცხვების წარმოდგენა
სხვადასხვა სახით.ათეულებისა და რიცხვითი სახელების წაკითხვა.ათეულების შედარება
და დაჯგუფება შედარების ნიშნების (>,<,= ) გამოყენება.
|
26.11.19
|
|
9.
|
რიცხვების წაკითხვა.
|
რიცხვების წაკითხვა.ორნიშნა
რიცხვების წაკითხვა მკაფი
ოდ,სწორად წარმოთქმა.რიც-ხვების
წარმოდგენის სხვადას-ხვა შესაძლებლობის გამოყე-ნეა.ორნიშნა რიცხვების
დამხმა-რე მასალით წარმოდგენა.სიტ-
ყვიერად ჩაწერილი ორნიშნა
რიცხვების დაჯგუფება რიცხვი-თი ლენტის ორნიშნა რიცხვებთან.
|
გადაღებული
მასალა.დაფა,ცარცი,სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოება
|
03.12.19
|
No comments:
Post a Comment