წრეში
გაერთიანებულია 23 მოსწავლე:
სანდრო
კუპატაძე
საბა
ბარბაქაძე
ბარბარე
ბენდიანიშვილი
თამარ
დევიძე
სალომე
მაჭარაშვილი
მათე
ხურცილავა
ელენე
ვეზირიშვილი
ილია
კობაიძე
ნიკოლოზ
მერებაშვილი
ნიკოლოზ
ჯელი
ლიზი
ბარათელი
ანასტასია
ალიანი
ლუკას
აკოფაშვილი
დაჩი
ხუსკივაძე
ლიკა
ლიპარტელიანი
ბარბარე
ყაჯრიშვილი
მარიამ
ტლაშაძე
ბარბარე
აბულაძე
ნუცა
გვრიტიშვილი
ლალა
დანელია
მარიამ
არქანია.
ნუკი
წერუაშვილი
გიგა
მალძიგაშვილი
საწრეო მუშაობის პროგრამა
I სემესტრი
წრის
ხელმძღვანელი: მაია
მამულაშვილი
სამიზნე
ჯგუფი: II ბ კლასის
მოსწავლეები
მიზანი: მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გაგება - გააზრების
უნარის განვითარება; კითხვის ტექნიკის გაძლიერება; ლექსიკური მარაგის გამდიდრება;
ანალიზის, მსჯელობისა, არგუმენტირებისა და დასკვნების
გამოტანის უნარების განვითარება. წიგნიერების კულტურის ამაღლება:
კერძოდ: წიგნის მოყვარული ადამიანები გაიღრმავებენ ნაწარმოების
შესახებ ცოდნას და იგრძნობენ წაკითხვით მიღებულ
სიამოვნებას. საბოლოო მიზანია, რომ მოსწავლეებმა თანდათანობით შეძლონ წიგნების შერჩევა, წაკითხვისათვის დროის შერჩევა, დისკუსიების
წარმართვა და მათში ეფექტურად მონაწილეობა, ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობის თვითშეფასება.
სასწავლო წელი: 2019-2020
განსახილველი საკითხები, გამოყენებული მეთოდები
|
მიზანი
|
გამოყენებული რესურსები
|
თარიღი
|
||
1.
|
საწრეო მუშაობის მიზნებისა და
პროგრამის გაცნობა; მასწავლებ
ლის მიერ მისთვის საყვარელი
ნაწარმოების გაცნობა მოსწავლე
თათვის. მოდელირება. წასაკით
ხი თემის წარდგენა : ,,დაპირებული
განძი’’(ჩეხური ზღაპარი)
წაკითხვამდე ,,გონებრივი იერიში,, , შეკითხვების
დასმა. კითხვისას- მართულლი კითხვის მოსმენისა და გააზრების აქტივობა. წაკითხვის
შემდეგ დისკუსია და საშინაო დავალება.
|
მოსწავლემ შეძლოს გააზრების შესაბამისი
სტრატეგიების გამო
ყენება;ექსპლიციტური და იმპლი
ციტური ინფორმაციების მოძი
ება; მარტივი თხრობითი ტექ
სტის დაწერა.
|
ნაბეჭდი ტექსტები, მართული კითხვისა და გააზრების
სქემა;
რვეული, კალამი.
|
09.10.
19
|
|
2.
|
ნუგზარ წოწკოლაურის ,,შემთხვევა
ნადირობისას,,
შეკითხვა: რა იციან, რა
გაუგიათ ნადირობის შესახებ?
პაუზებით კითხვა. ტექსტის გარჩევა, დისკუსია.
საშ. დავალება: თქვენ როგორ მოიქცეოდით
მონადირეების ადგილას.
|
მოსწავლე შეძლებს თხრობითი ტექსტის უკეთ
გააზრებასა და სიღრმისეულად დამუშავებას;
ხელი შეეწყობა კრიტიკული აზ
როვნების განვითარებას; ასევე კითხვების დასმის,
ვარაუდების გამოთქმისა და არგუმენტირებუ
ლი მსჯელობის უნარების განვი
თარებას;
|
ფორმატი და თაბა-ხის ფურცლები, რომლებზეც გამო-სახული
იქნება ვა
რაუდების სქემა.
|
16.10.19
|
|
3.
|
ზღაპრის
დაწერა (მეთოდი-ზღაპრის, მოთხრობის
ჩარჩო). სას.დავალება: სურვილით, ნიმუშის მიხედვით დაწერონ ზღაპრები.
|
შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების გამომუშავება;
წერითი მეტყველების განვითარება.
|
ფორმატი, მარკერი, რვეულები, კლმები, ფანქრები.
|
23.10.19
|
|
4.
|
,,ის კი არ აის გმირობა’’-ვაჟა - ფშაველა.
მეთოდები: ,,დაფიქრდი - დაწ-
ყვილდი-გაუზიარე;შეკითხვის დასმა - როგორი
ადამიანი ჩაით
ვლება ნამდვილ ვაჟკაცად?
დისკუსია, კითხვის პროცესის დროს ყურადღების
გამახვილება შეკითხვაზე: რა მიაჩნია ავტორს ბიჭობად? ტექსტის
თითოეული სტროფის დამუშავება.ორსვეტია
ნი დღიურის შევსება.დისკუსია- ვინ
იგულისხმებიან ამ ლექსში, მხოლოდ ბიჭები თუ
სხვა ადამი
ანებიც? წაკითხვის შემდეგ- ესე: რა არის ჩემთვის
ბიჭობა. პრეზენტაცია.
საშ.დავ-ბა. შემდეგი შეხვედრის
თვის მოიფიქრონ კითხვები ავ
ტორისადმი. პრეზენტაცია.
სურვილის მიხედვით წაიკით
ხონ და დაამუშაონ თითო-თითო
ლექსი.
|
საკუთარი აზრისა და
დამოკი-დებულების გამოხატვა წაკით
ხული ტექსტის მიმართ; სხვა-
დასხვა ხასიათის ტექსტების წერა.
|
ნაბეჭდი ტექსტები.
რვეულები, კალმები.
სქემა :,,ორსვეტიანი დღიური’’
|
30.10.19
|
|
5
|
სასაცილო ჩხუბი-იაკობ გოგებაშ
ვილი.
მეთოდები: მაპროვოცირებელი
კითხვა: რა წაგიკითხავს ან გაგი-
გონია ვეფხისტყაოსანზე?’’ვინ
არის ,,ვეფხისტყაოსნის’’ ავტორი?
,,მართული(ორიენტირებული)
კითხვის აქტივობა-ტექსტის ჩუ
მად წაკითხვა
ნაწილ-ნაწილ, წი
ნასწარ დასმული
კითხვების შემ
დეგ.წაკითხვის
შემდეგ დედააზ
რის
გაგებაზე მიმართული შეკითხვები ბლუმის ტაქსონომი
ის მიხედვით.
საშ.დავალება-,,როგორ
გაგრძელდება მოთხრობა? -დაწერონ.
|
ტექსტის გაგება-გააზრება. კით
ხვა-პასუხი. ანალიზისა და ლოგი
კური აზროვნების განვითარება.
წერითი მეტყველების განვითა-რებისთვის
ხელშეწყობა.
|
ტექსტი,თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები,
რვეული, კალამი
|
06.11.19
|
|
6.
|
უჩინმაჩინი ტონინო მცირე დის-კუსია,
სიტყვების გამომძიებელი, კითხვები და პასუხები,დისკუ-
სია.
|
სხვადასხვა სირთულის ტექსტე
ბის წაკითხვა; საკუთარი დამოკი
დებულების გამოხატვა.მარტივი თხზულების დაწერა.
|
ნაბეჭდი ტექსტები. რვეული,კალამი.
|
13.11.19
|
|
7.
|
სულხან-საბას იგავ-არაკები.
მეთოდები: ,,მართული(ორიენტი
რებული) კითხვის
აქტივობა-ტექსტის ჩუმად წაკითხვა ნაწილ-ნაწილ, წინასწარ დასმული კითხვების
შემდეგ.წაკითხვის შემდეგ დედააზრის გაგებაზე მიმართული
შეკითხვები ბლუ მის ტაქსონომიის მიხედვით.
|
გაგება-გააზრება. უნარ-ჩვევების
განვითარება;თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევების განვითარება
|
ნაბეჭდი ტექსტები. რვეული,კალამი.
|
20.11.19
|
|
8.
|
ი.გოგებაშვილის ,,კეთილი
ამხანაგები’’. მაპროვოცირებელი შეკითხვის დასმა. ლექსიკური
ერთეულების წინასწარი გაცნო
ბა. შესაძლო წინადადებები საკ
ვანძო სიტყვების გამოყენებით. ტექსტის
კონსტრუირება.ინდი
ვიდუალური ჩუმი კითხვა. მუ
შაობა
ტექსტთან და სქემების შევსება. დისკუსია. გასვლითი
ბარათები.
საშ.დავალება-მსგავსი წესით დაამუშაონ ლელა
ქისტაურის-,,ბაბუაწვერა’’ და სხვა.
|
ტექსტის პერსონაჟების მარტი
ვად დახასიათება.ახალი ლექსიკური ერთეულების
გააზრება.გმირის რუკის შევსება.
|
თაბახის ფურცელ
ზე დაბეჭდილი
ტექსტი; პერსონაჟის რუკ -სქემა. კალამი.ცარცი, და-
ფა.
|
27.11.19
|
|
9.
|
პატარა სოფლის პატარა სკოლა.
წაკითხვამდე-ინტერაქცია. კით
ხის დროს - მასწავლებლის მიერ ტექსტის წაკითხვა
ნაწილ-ნაწილ და კითხვების დასმა .არგუმენტი
რებული პასუხები. წაკითხვის
შემდეგ ბლუმის ტაქსონომიის
შესაბამისად შეკითხვების დასმა .აქტივობა-,,მხიარული
ბანქო’’: მარცვლებისაგან სიტყვების,ხო-ლო სიტყვებისგან
წინადადებე-ბის აწყობა.
შეჯამება.
|
მოსმენილის გაგება-გააზრება,
დასკვნის გამოტანა.
|
ნაბეჭდი ტექსტი.
ასაწყობი მარცვლე
ბი და სიტყვები. დაფა,ცარცი,კალამი და რვეულები.
|
04.12.19
|
No comments:
Post a Comment